forever drunk alone

Nä fy vad jag vill ha en pubrunda. Pluggar för mycket samt löneslavar "lagom" (eventuellt för lite). Ingen vill?

- vill du puba med mig? är så sugen på rännstenen
- du kanske kan lugna dig lite, där hamnar du ändå

......................................................................
........................................ = autistiskt samtal

HAR INGA VÄNNER MED GEMENSAMMA INTRESSEN IDAG!!!!!!!!!!!!!




Obs att det självklart finns andra saker att göra med vänner än att puba. Imorgon ska jag tillexemple på en föreläsning av Gud(run) Schyman med Camilla och det kommer bli awesome!
Obs2 vet att jag har haft den "svackan" ett tag och bara "vill inte göra någonting öht, det är kallt, jag är pank, upptagen och trött" men jag känner att det är VÅR I LUFTEN!!!!!!!!! Således borde den firas. Fast nu ska kompis komma hit ändå. Ska jag plocka fram vinflaskan och locka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0