Följetång om ljud

Ja men det funkade förresten inte med de gamla högtalarna heller. Vad gör jag för fel? Är förstärkaren trasig eller? Fast den är ju inte helt trasig för den får liksom ström så lampan lyser. Först trodde jag att jag saknade en sladd som ska gå mellan förstärkare och basen men det gör ju högtalarna så det kan inte vara problemet? Förresten har jag inte någon sådan sladd, och jag har inte slängt någon sladd, och det har fungerat innan så en sådan sladd ska inte behövs. Jag vägrar tro att jag är tekniskt efterbliven och inte kan koppla detta, om jag nu har alla delar. Men så jävla jobbigt om förstärkaren är trasig då! Hur kunde det hända? Det har inte fått någon smäll, den kan väl inte bara lägga av? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ någon kommer inte kunna sova inatt på grund av orsaksförklaring och problemlösning. Holla at me om det finns tips och ideer. Här eller där eller bara RING, jag lär ju som sagt ligga sömnlös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0