Downkungen

Kej nu vil jag prata om (asså så där blir det alltid när jag skriver, trycker liksom inte tillräckligt på tangenterna utan "svävar" lätt ch snabbt ovan dem. Längtar som fan efter tangentbord med rörelsedetektor men den uppfinning jag längtar mest efter är TRÅDLÖS EL! Hatar sladdar, tål inte att se dem. Vill bara ta fram saxen och kastrera all teknik. Ska forska fram den trådlösa elen och säkert dö på kuppen men då blire åtminstone hjältedöden. Som Marie Curie och hennes kille vad ha nu hette PJÄR va?) Ja Okej nu vill jag prata om Downkungen som snart kommer! Det är alltså Prins Daniels och Viktorias barn som eventuellt kommer ha Downs syndrom och sedan blir kung, och då får vi Downkungen! Trodde jag ja.. har "forskat" lite  och fått veta 1, att det finns skitmånga som liksom jag hoppas på ett Down (HURRA!) och 2, att den med Down aldrig kan bi kung (om barnet är gravt utvecklingsstört eller har Downs syndrom kommer det aldrig bli kung eller drottning. Roger Lundgren, hovexpert) och då kommer C-Ps barn bli kungar istället ;( Så nu hoppas jag istället på att den ska födas den 29e så får den bara fylla år vart fjärde år. Ultimata är dock att DOwnkungen föds den 29 men jaja alltså det kan aldrig bli!!!!! Så, misströsta.


Sak jag är rädd för: att läsa Häxhammaren
Favvohäxa: Jeanne D'arc

Kommentarer
Postat av: sara

Den är född, funtar på att ringa och väcka dig med dessa uppgifter. Ge dig min version innan du bildar din egen uppfattning typ. Puss

2012-02-23 @ 07:35:02
Postat av: lo

min uppfattning är bildad sedan länge, men hör gärna din version också. asså PD (prins daniel) var så rolig på presskonferensen när han inte kunde stå still

2012-02-23 @ 11:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0