"den starka livsviljan och insikten att världen är ett kaos"

DÖR! IGGY I STOCKHOLM I AUGUSTI!
Den som inte är med mig är emot mig (och därmed iggy, vi är ett så att säga)
Camilla, det är la du och jag eller? Du, jag och IGGY!!!

DÖR DÖDEN NU!

Nä nä nä jskoja bar, jag tycker att man ska vara lite mer livsbejakande i allmänhet eftersom det är gött å leva och man är rätt så go. Då tänker jag att man börjar med att lyssna på iggy pop - lust for life (otippat) och det kommer leda till mindset: livsbejakan.

Kanske på tal om livsbejakan så var jag på en jäligt punkig klubb i lördags ja men i alla fall så var jag där för att kolla på band och festa etc. Så spelar det bästa bandet och så mitt på golvet i publiken går det typ en "gammal" och gör handpåläggning? Obs helt sant, han ba gjorde massa rörelser och typ la händerna på persons panna och hade ritual? Hahaha alltså den här "rymdrocken".. vad har den för publik? Dock att det var soft och bra spelning. Men gubben.. kommer inte över det.



Kommentarer
Postat av: Mormors barskåp

iggypiggypipp <3

2012-02-11 @ 22:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0