lite galet

Har precis kommit hem från Körtedala där jag och min väninna har sökt lägenheter! Hoppas vi får en snart, vill flytta in till december. Iaf så har hon en liten oro inför att vi sak bo ihop, eller alltså två små.

oro 1. att jag ska sitta i "matvrån" (obs att vi ska ha en sån!) och ba "nä nä nä du får gå och äta på ditt rum. jag vill sitta här själv" när hon vill äta tillsammans.

oro 2. att jag ska låsa in henne på sitt rum och bara mata henne med platta bröd genom dörrspringan


Asså! först kan man tänka såhär att den där louise är ju galen! Men jag tycker snarare att de är dessa orogrejerna som är just lite galna.

Kommentarer
Postat av: Elin Astrid

Hahahahahahaha.

Vem ska du bo med! Kul med sambo!

Och jag tycker absolut att du ska ta oron på största allvar. Det är ju möjliga scenarion vi snackar om.

2011-09-23 @ 13:34:11
URL: http://elinastrid.blogspot.com
Postat av: lollo

ja nu har hon ju lite blottat sina rädslor för mig så det vore nedrigt att bara skratta bort det ju! framförallt scenario 2 känns möjligt..



hon heter anneli och kommer bli bästa sambon! tror att det kommer bli skitkul faktiskt

2011-09-23 @ 14:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0