Rytmen i mitt liv

Kan typ inte beskriva hur goa riddarna är som plockat fram rhythm of the night* och gjort den svensk och så jäääävla softrockig! ASSÅ LYSSNA PÅ DEN!!!!! Dock att ni kommer bli helt osugna på det bara för att jag uppmanade men jag vill bara väl!

*förövrigt också awesome låt. Såklart! Men det är ju inte direkt en nyhet


ps. måste leta upp de här riddarna snarast. Sist de spelade skulle jag den jävla sopan bara hoppa in på "göteborgs sunkigaste bar" och "ta en öl". Tyckte att det var "så långt till klubben" och behövde en "liten mellanlandninG"och efter det lilla inhoppet så skulle jag vara fff. När jag kom fram till klubben var liksom spelningen över. Sopigt! Extra info: det är typ aldrig långt till nef, brukar annars gå raka eller vingliga vägen dit ca varje helg.



nu är det väl roligt här igen va! obs har dock lite sliten själ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0