Önsklista

Har börjat skriva på önskelista (om nu någon tänkte ge mig en present till bday eller xmasday detta är alltså främst riktat till mor och far som eventullt läser detta)

1. nya högtalare (alltså mina är sönder jag är så ledsen, bara den vänstra funkar så allt ljud är skevt. Dock att baslådan fortfarande håller vilket är en tröst i eländet. Så. Varsågod för info)

2. Lite olika böcker men är mest intresserad av Begrav mitt hjärta vid wounded knee som handlar om de sista fria indianerna i Nordamerika och deras motstånd (okej retas inte för att jag har ett indianintresse nu tycker den verkar skitbra plus att man alltid måste beundra motmakt. Geronimo <3! DOck att det är bara de där panflöjtsindianerna som ger andra indianer dåligt rykte för de är så jävla fula och jobbiga och falska. ok lång info igen)

3. Bustickets tur och retur westbay - gothenburg

4. Dinosaurier i lagom storlek. (Håller på att bygga ett totempelare av mitt totemdjur/patronus dinon)

5. Porslinskattter, say no more

JOvars är inte så intresserad av saker, eller alltså det är ju själva presentgrejen man gillar mest. Fast kaffe är fin present! Det fick jag en jul av mina två minsta syskon. tio paket!!! så glad jag blev då!!! Även att lite olika förbrukningsvaror uppskattas av this hobo. Exempelvis sprit.

Haha alltså det här var den värsta fattiglappsönskelistan jag sett i mitt liv.....................
(förutom det där då om att Stockholms hemlösa "egentligen BARA vill ha ett leende". Haha alltså EMD, i love u)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

jag ska köpa en porslinskatt till dig!

2011-11-04 @ 13:50:30
Postat av: webecka

ja, på tal om EMD och Dannys quote, när ska ni träffas igen? jag menar ni är ändå ihop?

2011-11-04 @ 15:16:55
Postat av: zlatan

asså totempelare? heter det inte påle?



det där med bus tickets va förresten en bonne idée, ska också önska. + att du får gärna ge ett paket kaffe i present när du kommer till mig, det är så dyrt här :( 250 g för typ 4€

2011-11-04 @ 17:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0