Vetius (som vanligt)

På Vetius häromdagen fick jag veta att det finns någon procent DNA-likhet med Neanderthalarna hos Europèer. Inte så konstigt då att det var som att titta i en spegel när jag såg Neanderthal-dockan. Inte konstigt alls! Är som ni vet jävligt europeisk. Har dessutom just nu ett sår i pannan som jag hoppas kommer utvecklas till ett blixtärr. Kan dock bli lite känsligt med tanke på att jag bor i Slytherin.

En till grej om Vetius; de "nya" avsnitten som är de första? Fan så dålig låt! Sen funderar jag lite över hur länge sedan det var som de började sändas.. för jag upplever att alla har tittat på det i cirka ett år. Hade inte ens hört om det innan och nu baaa........ ALLA ser det!

Ps. Har varit i Paris!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0