Frihetens dag som kommer

Friheten jag kommer känna på fredag! Fredag är min lyckodag. Vanligtvis tycker jag att fredagar är ca tråkigaste dagen av alla. För trött för att göra roligt + för helgigt för att göra tråkigt. Älskar dock lördagar. Fast denna vecka älskar jag som sagt fredagen. Jag är och har varit helt psykad av skolan den senaste tiden. TRE JÄVLA TENTOR IMORGON! Munta, salstenta samt hemtenta att lämna in. Dock att jag är klar med hemtentan så egentligen får jag väl stryka den men tycker ändå att man kan säga tre tentor på en dag så att jobbigheten i det hela uppfattas. MEN, på fredag är jag FRI! Då är frihetens dag kommen. Då ska jag shoppa mig något jävla tyg att klä mig i, dricka någon mouserrande jävla piss och ha en snygg jävla frisyr! Göra catwalk på spårvagnen och röka goa cigg! Fan vad jag längtar efter den RELEASEN! Har haft ca två veckor av PROVOKATTION!



Kommentarer
Postat av: Elin Astrid

Mmm, goa cigg. Bra sätt att fira frihetens dag.

2011-03-16 @ 21:58:25
URL: http://elinastrid.blogspot.com
Postat av: Camilla

Haha underbart!Mina veckor har sätt ungefär likadana ut. Jag tänker fira imorgon med att städa.

2011-03-17 @ 07:44:29
URL: http://badluckfistfuck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0