Sommarlov

Gissa vem som har sommarlov? Gissa vem som också pratar om det minst en gång per samtal oavsett diskussionsämne? Håhåhåhå

- Var ska du vara när jorden går under?
- Eh ska ju ha sommarlov, såatteeee.

Vi såg Melancholia igår! VÄRD!!! Men man måste börja tänka på hur man ska ha det när planeterna krockar såklart. Min tanke är så här: jag ska befinna mig på en konsert i öken (men vem ska spela!? The Who? "I call that a bargaaaaaaaain!") Nä tror att jag helst vill ha Grateful Dead och ba dö till Morning Dew ja men de finns väl inte mer tror jag. EEEEjaaa men sen ska det bli mycket droger och sånt så planetkrocken bara verkar flummig och inte ångestladdad. Blir nog LSD ändå. Hoppas bara att det slår rätt-

Dock en grej med filmen; troligt att man kan tänka bort att Stellan är Alex pappa IRL. Asså big mistake. Alla vet, de kan liksom inte luras. "Nä nä nä nu spelar ni ju bara"............. fan så störigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0