Mitt sommarlov

Att komma hem på morgonkvisten och int ens behöva ha jackan`? LIVET!!!!
Allt är vin, gräsmattor, klubbar, friggin vagnar, RAVE!!!! Asså dock att jag har en senapsgul tröja. Håller på att samla en outfit inför nationaldagen

Orkar ca aldrig ha ansvar igen. SOMMARLOOOOOOOOOOOOOV!

Har inte ens tänk på häxmästare ller mord på eh ja har ju haft lov i tre dagar så tre dagar då. Har dock tänkt på catwalken i språvgane idag. Är nästan säker på att det kommer hända inom en vecka. Hoppas man har fina kläder då!!! Förslagsvis det blågula!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahah

Kommentarer
Postat av: hilena

ditt eviga tjat om hur kul det är med rave!!

men guuu kan du göra en catwalk på bussen till viken kanske?

2011-06-04 @ 12:14:27
Postat av: lollo

skaplig catwalk i fem timmar! ska jag föreslå för swebus att de betalar min resa i utbyte? haha skapligt offer om man skickar det mailet

2011-06-04 @ 13:53:08
Postat av: hilena

men om man skickar och... dom säger ja? skapligt offer dom är då

2011-06-04 @ 19:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0