Vem vet mest

Skitkul på vem vet mest!!!

Rikard: vad heter godiset lollipop på svenska?
Tävlande: ............slickepinne?

Hahaha!


Jag längtar tills jag ska vara med i Vem vet mest. Dock att det möjliga scenariot är att jag skriker ut svar och börjar svära om det är fel. Så blir jag censurerad i svt och folk tror typ att jag svurit om satan och sexuella handlingar (tydligen det värsta och fulaste som finns i vår superior kultur) exempelvis "exors krucifixonani!!!" när det egentligen är troligast att jag skulle skrika något i stil med: "jävla nolla/loser/fjant".

Att undersöka svordomar är så himla intressant! Dock inte min och Ellinors undersökning på gymnasiet.... "tora hora", "sil" etc var enligt källor det värsta... man ba; fontanellknull då????

Äh tramsar bara det är Ellinor som kommer vara med i Vem vet mest

Kommentarer
Postat av: Elin Astrid

Fontanellknull är det mest obscena ordet jag vet. Det är så sjukt bara. Men samtidigt nästan lite vackert. Sedan jag började läsa Dante har jag börjat tycka att "helvete" är vackert.

2011-02-22 @ 14:53:11
URL: http://elinastrid.blogspot.com
Postat av: Elin Astrid

Uppmärksamma gärna att jag inte har några problem med att slänga fram meningen "sedan jag började läsa Dante..."

Det får mig att känna mig överlägsen.

2011-02-22 @ 14:53:58
URL: http://elinastrid.blogspot.com
Postat av: Ellinor

hahah! "sil".. ofta. Jag ska inte vara med!

2011-02-23 @ 11:58:59
Postat av: Sara Rais

Det är du som har skickat in Ellinor va?

2011-02-23 @ 19:46:55
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lo

jag vill också läsa dante! men elin bli inte satanist nu bara då måste man klä sig fult!



sara, jag ska skicka in dig också när jag kommer på vilken din nya adress är. så svårt.

2011-03-02 @ 21:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0