Dödsforskaren

Saker jag tänkte på under dagens föreläsning och som gjorde mig distraherad:
  • Att det finns en dödsforskare på GU, DÖDSFORSKARE! Kan det va................Voldemort?
  • Tänk om det, när man skrev för hand, kom ut olika typsnitt från Word från pennan. På föreläsningen kunde man kanske skriva i Times och när man skickar brev till djävulen kunde  man skriva i Helvetica. Comic Sans kan man aldrig skriva i. Ni vet att "sans" betyder "utan" på franska va? Vet inte vad comic betyder men kanske komisk eller nåt, alltså betyder comic sans ca "utan komik". Och sen är själva typsnittet lite "roligt". Sådan ironi är bara provocerande.
  • Att jag var så jävla hungrig som en följd av att gröten var för salt för att äta och tiden för knapp för att hinna koka ny innan sprinten till vagnen i morse. Föreställde mig allt jag skulle äta när jag kom hem. Åt det också när jag kom hem. Har kommit på den ultimata funktionsfyllnaden för maträtten macka. Man ska inte äta den när man är hungrig utan man ska äta den i förebyggande syfte. Förslagsvis som mellanmål.

Kommentarer
Postat av: Elin

Comic sans är ALDRIG okej att använda! Tro mig, jag är journalist.



Hur blir man dödsforskare? Vad forskar man i? Finns det verkligen folk som vet något om döden? Varför hålls det hemligt isåfall? GAH!

2011-02-21 @ 20:36:06
URL: http://elinastrid.blogspot.com
Postat av: lo

eller hur - ALDRIG!



jag vet inte! vågar inte ta reda på mer. hennes material: djupintervjuer med DÖDEN!

2011-02-22 @ 12:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0