maila och fråga

Okej det roligaste/äckligaste: veganhemköp i nordstan har massa goa grejer på en hylla så man går dit och drömmer lite (typ som hon tändsticksflickan som får psykos innan hon fryser ihjäl och träffar massa go mat eller hur det nu var). Ja men där bredvid drömmarna så står.......... "inkokta grisfötter" från eldorado i en sorglig jävla plastburk! Hahahaha guuuuud undrar om det är en medveten provokation? Obs att det inte är provocerande för mig bara roligt för att det är så äckligt. Annan möjlighet är att placeringen faktiskt är till för humor. Blir så sugen på att maila butiken och fråga. Det kan man göra det är ett tips från två tjejer som stod och kollade på bananerna. De typ "ååå BARA gröna bananer! Det är alltid så här. SÅ störigt, vi får maila butikschefen om detta alltså".

Kommentarer
Postat av: h

nää inte maila, sätt upp en skojig lapp istället!

2011-12-07 @ 20:19:16
Postat av: lo

men jag vet inte riktigt vad jag vill ha sagt? typ "vad är tanken bakom placeringen? kryssa i rätt ruta"

ruta 1: komik

ruta 2: provokation

ruta 3: vet inte?

2011-12-08 @ 16:51:12
Postat av: h

exakt så, tycker jag

2011-12-08 @ 18:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0