Jävla oflyt hela tiden

Alltså jag har sånt oflyt att jag inte kan tro det. Som ni märkt har jag varit utan internet hela sommaren (undrar vad jag gjort istället för att data?), men ändå, jag skaffade ett nytt internet för några veckor sedan. Dagen efter kraschar datorn. Nuförtiden springer jag över till grannen och ba "kan jag få kolla mailen?", "jag måste betala lite räkningar!", "jag vill se på film" etc etc. ELLER ännu värre, sitter på bibblan och typ kollar mailen som en annan 103-åring (gör det just nu). Vad jag ändå vill att ni ska veta är att imorgon ska jag köpa ny dator! Sen är jag back on track så att säga-

Kan berätta något om helgen då:............ sov utomhus. Det kan ha varit peaken på detta barnsliga sommarlov som pågått de senaste veckorna av ledighet. Dock, vem har tid med rehab?

Ikväll ska vi ska vi äta friterad ost på Kellys! Mmmmmmmm

Obs annan info: dagens, veckans samt månadens musiktips är "skicka ett vykort älskling"med Gylene Tider. Gu så "ösig" den är. När jag har skaffat min nya dator ska jag berätta vad "september-födelsedagar" är. Puss!


Kommentarer
Postat av: Elin Astrid

Men det är ju kallt ute på nätterna nu Lollo! Blev du inte hostig efter det?



Friterad ost lät SÅ JÄVLA GOTT.

2011-08-30 @ 16:35:16
URL: http://elinastrid.blogspot.com
Postat av: lollo

jo det var kallt ;( vet inte varför jag var så dumdristig, trodde att det var sommarlov!



vet det låter asgott men hela kellys var fullt av 0:or så vi gick på riktig restaurang istället. camilla bjöd! så värt!!!

2011-09-01 @ 16:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0