Köp medges ej

Döden när det står så på kortmaskinen! Idag hände det mest pinsamma. Jag var på glasbanken (haha) mitt i fredagsrusningen (utan att vara fredagsrusig obs!). Först var det en fuckup bakom mig i kön som ville gå typ bredvid och trängas.. nä nä nä, jag var först fuckup! Detta fick mig på dåligt humör. Det offret tyckte typ inte att jag var värd ;( Så var det min tur och grejerna kostade liksom inte ens en hundring och jag ba drar kortet.. "köp medges ej". Jag vill försöka igen sa jag självsäkert och med en skeptisk blick från kassörskan fick jag göra det... "köp medges ej". PANIKEN! SKAMMEN! Jag blev illröd i ansiktet, ville bara börja gråta och springa hem. Men jag fick iaf lägga varorna åt sidan för att gå till bankomaten. Såklart fanns där cash. Jag fick tränga mig före hela kön för att lösa ut mina varor och allt var över. Dock, skammen! Fuckupen bakom mig i kön måste känt triumf. Så jävla typiskt att det skulle hända på mitt mest frekvent besökta system (the only good system is a sound system, måste alltid sägas när man nämner ordet system) och just DÄR också! Kunde det inte hänt på typ.. hemköp?

Kommentarer
Postat av: hilena

åh stackars ;(

vilket svikar-kort du har

2011-04-16 @ 08:59:35
Postat av: lo

mmm ;( när det är viktig situation och allt

2011-04-18 @ 19:57:19
Postat av: hilena

det är då man önskar att man inte hade glömt sin invisibility cloak hemma...

2011-04-19 @ 12:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0