Looks like a new look

ÅÅ vad jag gillar att skolan kickat igång igen. En "look" som jag älskar att se och som man ser mycket av på universitet: akademikerkomplex
Såg den ultimata igår, han hade en Sylvia PLath bok som stack upp ur fickan på... ekorrbrun manchesterkavaj!
Hehehe ni vet vilken "look" jag menar! (asså räkna med att även jag har bildningskomplex men det syns inte utanpå!) + älskar också att så många är "vänsterchica", ni vet vad jag menar nu också. Inte den "intellektuell vänster" som är närbesläktat med "akademikerkomplex" utan mer softa killar och tuffa tjejer. Så snygga!!! Det är också kul med de äkta töntarna! Ett sätt att veta fo sho om någon är tönt är genom att titta på skorna. De har nästan alltid "dojor" hårt knutna med stora öglor. Blev sugen på att göra en recension av olika "lookar" nu men hinner inte ;( Den tråkigaste är "veckorevyn-tjej". Man ba ZZZZZzzzzzzZzZzz skaffa en hobby.

Kommentarer
Postat av: camilla

kan vi inte sätta oss på centralbiblioteket någon dag och skratta åt folk????????????

2010-09-02 @ 09:40:05
URL: http://badluckfistfuck.blogspot.com
Postat av: lollo

JA DET KAN VI!!! Gymnasiet all over again ;D

2010-09-02 @ 16:52:13
URL: http://aposteln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0