Korkad idè för att dölja något äckligt

Jag har rökt iklädd mitt ljusblåa täcke - så jävla äckligt det luktar. Luktar som i trapphuset när zombiekärring i dörren bredvid ligger och suger cigg på kvällen. Haha när jag var yngre och ville röka på rummet så gjorde jag det under täcket ibland. För att ingen skulle se vad jag gjorde om någon kom in. Alltså? haha. Som att det inte stank i hela rummet, som att det inte skulle stiga upp en puff av rök om någon lyfte på täcket? För om någon sökte mig och jag satt under ett täcke i sängen, som det rykte från, så skulle personen ifråga antagligen kika in liksom. Fattar inte tanken riktigt. Äckligt gjort i alla fall. Röker inte längre alltså! Hittade bara en liten pinne från i helgen som jag tyckte passade till kaffet.

Obs. det är skitfarligt att röka i sängen, gör inte det

Kommentarer
Postat av: helena

haha uppfinningrikt!? you're focking dangerous!

2010-05-19 @ 16:53:40
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lollo

en av mina sämre ideer faktiskt

2010-05-19 @ 21:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0