Bitch_87

När jag kom hem stod trappsoparen och arbetade utanför min dörr. Jag sa hejhej och han svarade hej. (Alltså varför hälsar man alltid på ALLA som befinner sig i samma trappuppgång? Hitler hade kunnat stå där och jag ba: "hejhej" och sedan gått vidare). Han fick liksom pausa i arbetet medan jag öppnade dörren och då sa han, för att småprata gissar jag,  "det är tungt att städa när man är 58 år". Jag svarade "Du, det är tungt att städa när man är 22 också!".
Alltså vem är jag? Det var liksom en gammal risig gubbe från samhall som sopade. Fatta trist jobb! Kunde jag inte bara sagt något lämpligt och sedan gått in i min (katastrofalt stökiga) lägenhet och tänkt det där tyst för mig själv?

fast ändå.. gnällgubbe

Kommentarer
Postat av: Sara Rais

Dum farmor inann hon ens har blivit en farmor, fy lollo!!!

2010-05-10 @ 20:20:01
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

vet det är så dålig stil!!!!! kunde jag inte unnat honom dagens gnäll eller

2010-05-10 @ 20:51:14
Postat av: Sara Rais

Jo det tycker jag, han ville bara ha lite bekräftelse och det kunde du gott ha unnat honom :)

2010-05-10 @ 23:37:49
URL: http://sararais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0