ÅH ÅH ÅH IGGY MIN CIGGY

Just det sa jag inte att Iggy skulle komma till en festival i Sverige och spela? Jo det sa jag!!!! Så visar det sig att det är Way out West som gäller (förutom detta "Sonisphere", vad är det rå? Skit i det). IGGY HÄR! I självaste Göteborg! Jeeez Louizze, hur ska jag reagera på detta rå? Surely blir inte biljetterna slutsålda? De är så dyra men tanke på festivalens karaktär. Alltså kan inte jag bara få säga att Iggy gör comeback rå? Fattar inte varför man skulle vilja tona ner en sån här sak, använd alla medel för att hypa upp händelsen istället! Man ba: the raw power of Iggy and the Stooges!!! och halsar en flaska go sprit. Eller så är man Pelle från Spung och gör mixtapes till någon och tänker att den blir kär om man tar med en tuff låt som Gimme danger.

Jag klarade matte C ju! Hurra hurra! Vill ringa matte-Leif från gymnasiet och skryta, han kommer ba: "fan att du ringer" och inte bry sig om infon. Belönade mig med godis idag det var fan äckligt. Imorgon ska jag belöna mig med något plagg plus någon go öl och sen se Mustasch på Liseberg. De kommer säkert spruta eld från scenen när 6:36 startar eller peakar.

Kommentarer
Postat av: Sara Rais

Grattis till iggy, hoppas att du finner honom tillfredställande.



Grattis även till Matte C.

Det där retet med mustasch var enbart till för att göra mig avundssjuk och du lyckades.



Puss

2010-05-27 @ 16:25:45
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

tack det ska nog bli najs fast vet inte om jag ska se. det är dyra biljetter och så är det små lokaler så man får kanske inte komma in ändå ;(



TACK! är asnöjd med matteprestationen. kommer också bli asnöjd med 6:36 ikväll!!!puss

2010-05-27 @ 17:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0