Porslinskattens hämnd

TRodde att jag skulle kunna äta efterrätt till huvudrätt igårkväll i mässen. Så uteblev den! ;( Vegetariskt alternativ: typ stuvad morot. Spydde. Hade dock party i en jobbykompis cell istället för hon fyllde år. Oj menade hytt. Asså vi  var fyra stycken, det är ett rätt crowded party! Partyt: Cola (OBS EJ PISTOLCOLA UTAN LYXIG BURKCOLA) samt tjuvad hallonpaj. Obs igen, kom inte in i min hytt inatt så jag sökte hjälp uppe på bryggan.. Asså vill också bli styrman nu men då vill jag bara köra stora båtar på öppet hav nattetid. Så ska det finnas andra stora båtar som lyser som man kan se. Precis min typ av känsla som jag fick! Förutom små små Titanicvibbar, men det ska även vara någonstans där det inte finns isberg som jag ska styra båt. (Alltså var inte där hela natten, de har ett kort där som kommer in i alla dörrar = ytterliggare en anledning till att jobba där).

En sak: det är jag och en kille som har samma hytt som vi bor mest i, fast inte samtidigt dårå. Han lämnar så störiga saker! Exempel tjugo pennor (kleptoman?), gosedjur föreställande tiger och alltid ett extra set med lakan osv. Det lät ju inte som hela världen men med tanke på att hytten inte är så stor känns det som massa STÖK! + att det känns som att jag inkräktar hos någon. Funderar på att ta med porslinskatten ni vet, och ställa i duschen där. Hehehe då får han sig kanske en tankeställare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0