Maryann & vinguden

Mitt vin ställde till helvetet igår! Alltså inte Solbackat utan min egna produktion. Kan inte prata om alla galenskap som var men det gjorde sitt jobb väl med extra effort. Jag var inte den som var en galning alltså jag var helt okej. Eller i jämförelse iaf. Men typ allt var mitt fel. Jag var värsta Maryann och fick alla att psyka ur med häxbrygden. All in all en rätt lyckad kväll :) allt offrades till vinguden!

Var på Willys förut och köpte körv mä brö! Så jävla gott. Jajaja på vägen därifrån ville en ca tioårig pojke att jag skulle bjuda på ciggy. Glömmet! Hade en princip ett tag om att ifall man inte var arton så skulle jag alltid bjuda på ciggy för då kan de inte köpa själv. Är man över arton och frågar så ska jag hänvisa dem till kiosken. Men har ändrat den principen nu. Sötbrödsdagarna är över. Ingen får ciggy om de inte är snygga.

Kommentarer
Postat av: Sara Rais

Härligt att höra att moralen sviktar ;)

Saknar dig så!

Tänkte höra hur du ligger till v37?

Är helledig den veckan, vad jag vet atm...

Kanske en långweekend?

Puss

2010-08-23 @ 19:36:37
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

ja men alltså det funkar säkert! Har inte helt koll på mina schemor men det ordnar sig ju ändå!!! Barre o komma! vi vill ha dig här!!!!! puss

2010-08-24 @ 16:12:50
URL: http://aposteln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0