Deaf dumb

Har inte berättat om mina döva grannpojkar va? De är typ very cute. Eller alltså den ena är döv men brorsan pratar teckenspråk med den och de umgås jämt. Idag skulle de gena genom Voldemorts port med sina cyklar samtidigt som mig så jag höll upp dörren. Då börjar den döva killen slå på sitt cykeldäck och göra massa ljud som Chewbacca! Asså! Jag ba.. hur fan ska jag prata med den? Så jag sa: "hatar när det händer" och pekade på hans däck som var punkterat. Han bara glodde.. Som att jag var nollan. Det var jag kanske.

Har beställt tre säsonger av Seinfeld! Det kan jag ha när monsunregnet sätter in här (som om det inte redan börjat). Kommer i allafall ha skitkul, skrattar redan! Folk som inte gillar Seinfeld? Ofta...
Fast har fått mina scheman för hösten och är osäker på om jag kommer ha tid att titta på serier. Alltså får typ välja mellan det och att extrajobba. Tror fan jag väljer Seinfeld.

Kommentarer
Postat av: Sara Rais

Amen ofta du skriver om scheman till hösten när vi bloggläsare inte känner till den planer. gaaah!

2010-08-12 @ 16:32:24
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: hilena

jag känner till den hemliga planen! men pray to god att inte pärona find out

2010-08-13 @ 10:37:44
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lollo

ingen ska få veta min hemlighet att lägga beslag på rubbet!!!!!!!!!!

2010-08-13 @ 21:00:57
URL: http://aposteln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0