Alltså lite blandat här

Igår kulturkalasade jag lite till, denna gång i Camillas sällskap. Vi såg en utställning om gamla tv-spel som inte var så värst snygg. Såg heller inga snygga nördar så vi bestämde oss för att låna film på bibblan istället. Alltså vet inte om jag gillar bibliotek lika mycket längre.. det stod en man och kissade i hörnet av två bokhyllor. Inne på biblioteket, rakt på golvet! Alltså jag skojar inte! Förstår ni hur chockerande det var? Jävla svin! Jävla sjuka människor som existerar. Alltså har blivit lite fascistisk på sistone, vill inte co-exist med nollor och losers! ..skoja. Eller? Camilla och jag pratade lite om hur mycket it sucks att vara slavar under kapitalismen. Sammanfattningsvis så kom vi fram till att jobba heltid är alldeles för mycket bränsle rakt in i maskineriet som suger livet ur en.  Om man inte älskar sitt jobb dvs. Men man måste fan älska det det står för också. Palla oetiska storföretag? Allt borde vara egna småföretag eller kooperativ.  Min svåraste valfråga: Ska staten reglera forskningen eller ska den vara helt fri? Fast det behöver ju inte vara antingen eller såklart. Skitsamma egentligen, ska ändå rösta efter mina sanna intressen i höst, alla upplysta medsystrar och solidariska män vet vad det innebär.
Aja över till annat:
1. Prövade lyckan i barbaautomaten idag igen, fick Barbastark!
2. Lånade "Riket" på bibblan, wzup med mongona som jobbar i disken?
3. Skulle köpa godis förut men skämdes så jag plockade med annat skit i korgen. Valde bla Svinto och någon konservburk.
4. Gick till sjöss idag trots att det är fredagen den trettonde
5. Eh ja vad händer mer? Iggy spelar iaf inte i Göteborg i helgen. Det är bara ett lur så det finns inget för mig att missa!

Kommentarer
Postat av: camilla

kizz kizz

2010-08-13 @ 23:05:25
URL: http://badluckfistfuck.blogspot.com
Postat av: Sara Rais

Haha på kisseriet.



Alltså varför vågade du inte köpa lösgodis? Mesigaste jag hört. Jag törs fan köpa två frenchhotdogs och äta på stan. TVÅ.

Vaddå, vart är iggy?

2010-08-14 @ 10:29:35
URL: http://sararais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0