Olika matsäckar

Hej go vänner! Nu sitter jag på en dammig buss från kust till kust och har väl inget bättre för mig än att virra omkring med text. Det sitter en här bredvid och äter Mcdonalds med pepsi utan socker vad den nu heter. Det är ju bara så jävla.. lame? För det smakar ju HELVETE så jag antar att det är på grund av någom slags "hälsoinställning" som denna dryck valdes till måltiden? Eller förresten kanske inte, eftersom McDonalds också smakar HELVETE så kanske that lady bara gillar äckliga grejer. Vilket svin. Kom att tänka på när jag skulle köpa en go burgare på MAx. Såhär va:

Jag: "greenburgare tack"
Hon i kassan: "ok vad vill du ha till då? Bönor, sallad, morötter?"
Jag: "EEEHHH!? POMMES?"
Hon: hmm oookej. Vad vill du ha att dricka?
Jag: Coca tack.

Sen när maten var klar............ visade det sig att hon hade hört mig säga att jag ville ha en "GI-burgare" vad nu fan det är för något. Dietburgare uan bröd typ? Haha DÖR av att tänka på vad hon måste tyckt om mig när jag ba "EHHH POMMES!?" och gjorde lite "äru dum i hövvet"-minen. Fy fan.

Har avokadomacker i ryggan. Mosiga och varma. Alltså ibland när man packat värsta matsäcken för en färd och sen inte vill ha den? (obs att jag inte tycker att avocadomacker är "värsta" matsäcken men det är en effort, inte som att ramla in asbakis på Burger King Centralstation och ba "allt friterat som inte är kött tack!" och sedan sitta på bussen med pommes, lökringar och chili cheese som ett annat vider). Det var tider det. Idag är jag fräsch som en allergivår. Har avocadomacker som sagt.

Extra grej bara! "Matsäck"? Så jävla gross. Tänker att det är liksom en magsäck som är fylld som man tagit ur någons kropp och ba "den här behöver jag för min färd. Tack!". Ööö avslutar nu tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0