HURRA HURRA HURRA!

Sur förut men glad nu! För att:

1. FÖRSTÄRKAREN ÄR INTE TRASIG! Min pappa Skypehjälpte mig förut. Jag hade kopplat fel. Dock inte helt efterblivet fel det vara bara en grej jag inte tänkte på och det var faktiskt inte så konstigt. Vem tänker ens på REC OUT när det finns AUX? (Uppenbarligen gör pappy det) Anyway, det funkar! vilket leder in på
2. Jag köpte en tveksam jacka för fyrahundra kroner (cpmycket med tanke på att jackan jag köpte innan dess kostade fyra euro). Men nu har jag faktiskt beslutat att lämna tillbaka den och köpa skiver för pengarna istället. Nu kan jag ju spela upp dem menar jag. Känner för butiken med han gubben där borta vid korsvägen, han har även fina vykort. Kanske eventuellt ska vänta med skivshopping till helgen för då
3. kommer världens bästa gäng från Västervik! Fast jag är inte säker på hur intresserade de är av att shoppa skiver, tror inte det så värst iofs. Men det spelar ju ingen roll för det vi bestämmer oss för kommer bli kul ändå! Även att
4. min Anneli kommer hem över helgen! Den dåren är i Stockholm och gör något viktigt för världen men jag tycker hon är viktigast hos mig. OCH IMORGON:
5. får jag min jävla pubrunda
6. ska jag lyssna på Gudrun Schyman
7. ska jag köpa en basketboll vilket passar fint som accessoar nu till våren. fakta1 vi har skitbra basketplaner här i Tynnered (BK Proletärens planer, love it!) fakta2 vi är tillräckligt många härute i gettot för att ha matcher på låt oss säga söndagar fakta3 så romantisk bild av mig själv när det är ljusa vårkvällar och gött å andas, att jag går ner till planen och skjuter några hoops (i adidasbyxor och munkis, givetvis)

Åhoj för vecka................ 10? eller vad kan det va? Ska även jöbbe på torsdag och då tänker jag köpa jättebilligt rövin

Kommentarer
Postat av: sary

Amen ofta du med har haft värsta bloggdagen. Kul, ännu mer kul med helgen blir vår och rena dofter. Du får fixa med bädden. Gick makronerna bra? Gillade du mitt inlägg med frippor? Lovar att skriva om bibblan även att jag framstår i tveksam dager. Puss puss love u syster <3

2012-02-28 @ 22:43:38
Postat av: Elin

Men hörrö, jag vill jättegärna kolla på skiver! Ålus skjuta hoops!

2012-02-29 @ 09:19:15
URL: http://elinastrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0