Hösten

Jag var inte jättebra på att sova inatt. Så störigt! Nu ska man ju kunna sova hur mycket som helst eftersom det är höst.

Hösten innebär även:

1. att ingen vill göra något. fast vissa har fortfarande lite summerfeeling (hippiepsykos) och försöker ändå komma med roliga förslag och typ "detta vore vilt" men nääää. Man vill ju inte längre. Snart drabbar hösten även dem.

2. Ingmar Bergman-allvar i varje tanke... nä sköja!

Har dóck ett tips som gör att man kan få lite sommarförnimmelse. Det handlar givetvis om matlagning! (har numera ett matintresse). Då är mitt tips följande, när man ska koka något på platta i köket så kan det vara en bra ide att lägga en liten matbit på en varm platta. Den måste vara liten detta är essentiellt. Förslagsvis en proletär makaron för den har lagom storlek samt är billig. Då kommer den börja ryka och förkolna, har man tur kan det även blossa upp en liten flamma. Där ska den ligga under hela matlagsningsseansen och bidra med en doft av sommargrillning. Det är just vad förkolnad mat gör. Är man extra snabb på att laga maten så kan även doften dröja sig kvar medan man äter måltiden. Supermysigt!

Oh well whatever nevermind det var allt jag hade att säga idag. Det regnar så mycket! Fast jag ska gå till sjöss ikväll, hoppas det är blåsigt och gungar mycket, sover så gött då. Ska göra en superhjältegrej imorgon bitti och det är att gå direkt från båty till skoly. Då blir de nog imponerade de små pluggisarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du brandvarnare?

jag både suckar och skrattar, det är bara du som kan framkalla sådana reaktioner samtdigt. Haha.

Love you<3



Du det finns en skillnad i doftessens mellan "grillat" och "vidbränd makaron". jag känner den iaf.

2011-10-18 @ 23:08:55
Postat av: Anonym

sara som skrev, såklart.

2011-10-18 @ 23:09:08
Postat av: loloooooooo

fattade lätt att det var du som skrev! jag tycker faktiskt att doften blir lite somrig. dock äre jobbigt att rengöra plattan sedan :(



har brandvarnare den är skitstörig.

pusspuss lov u

2011-10-19 @ 19:34:26
Postat av: Camilla

Lollo, jag har inga pengar på mobilen!!



När vill du ses sedan? Kläm fram med en tid! Men utanför 4-gott va? :p



2011-10-23 @ 13:09:20
URL: http://badluckfistfuck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0