Döden ikväll

Jag blev full, det var ju fan rätt åt mig. Har sagt det hela veckan men nu kommer det igen: JAG SKA DÖ PÅ DANSGOLVET IKVÄLL. Vi ska på synthklubb, den är ny och det är nya människor att hänga med! Kul första uttryck... att dö.

Har iaf på mig ett fint nyshoppat linne. Kan eventuellt vara Ellinors. Eventuellt.

Jaaa och högskoleprovet gick ÅT HELVETE! Dock: satte 34 av 40 ord. Så då kan ni ju föreställa er hur kass jag var på resten om det inte gjorde att jag höjde mig. Döden för mig.

Kommentarer
Postat av: Sara Rais

Stackars med Högskoleprovet (tyckte att det var något så stort att det förtjänade en stor bokstav).

Du överlevde dansgolvet va?

Jag vill med syntha!

2011-04-05 @ 13:33:04
Postat av: Anonym

jag är mkt ledsen över det och kan lika gärna dö. överlevde tyvärr dansgolvet.



ev äre syntklubb nu till helgy när du kommer? men asså... massa freaks!!!

2011-04-05 @ 17:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0