Slug rävjävel + min kanin Sirius

Ehehe läste att det var en slug räv som hade hoppat in genom ett fönster och börjat käka på två bebisar. Tänkte att det var en jävligt slug räv! Funderar på om det var överlagt eller om den råkade hoppa in där och sen blivit sugen. Jag gillar djur som äter på människor för då känns det som att det finns en gerillarörelse bland djuren.

Har förresten tänkt lite mer gällande min kanin Sirius (den bästa kaninen i världen) och kommit fram till att det inte är en så bra ide ändå. Inte just nu i alla fall. Man måste liksom visa hänsyn hela tiden då. Till exempel inte spela hög musik för Sirius gillar inte det. Sen kan man inte vara full här för då känner Sirius sig försummad. Innan man vet ordet av så har Sirius tagit över ens liv. Alltså nog för att det är den bästa kaninen i världen men jag tror att vi måste bo lite större, om det ska vara vi.

Kommentarer
Postat av: Sara Rais

Bra att du har tagit ditt vett till fånga.

2010-06-08 @ 20:09:12
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

mmm ;( men ska ha Sirius i framtiden

2010-06-08 @ 20:36:59
Postat av: Sara Rais

vänta tills du har en trädgård.

2010-06-09 @ 17:45:01
URL: http://sararais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0