Pizza pengar och tips

Mitt flyt fortsatte och jag bakade pizza = så jävla bra när man inte kan se kopplingar mellan de ingredienser man har + asbilligt. Nu ska jag gå på pizzadiet tills på lördag. Fast kanske att jag vill ha något annat på fredag, det är ju midsommar. Jag föreslår öl och schnaps.

Hehe jag köpte bussbiljett till Västervik för mina "tips"* sista pengar. Har niohundra kronor kvar men måste köpa arbetsskor. Luuuugnt, det kommer lön i slutet av juli (!). Fast problemet är att jag lånade femtusen av pappa för en vecka sedan. It's all gone. Tror jag köpte nöjen för allt. Och kläder. Bara det att hyran ska betalas om en vecka.. Öh? Allt ordnar sig för: min "mindset"=Felix Felicis! Obs! den som säger något till pappa att pengarna är slut ska fan få spö!!!!

*En tjej som jag känner som är invandrad säger tips istället för typ. Jag ska också börja med det. Låter ju döhärligt!

Kommentarer
Postat av: hilena

alltså.. ibland blir man girig när man tror att man har massa cash. jag har ju lånat massa av pappa till typ tatueringen, göteborgsresan och danmarksresan, men jag tror han har glömt bort det :) men behöver du pengar till hyra så kan du få göra ett lån hos mig om du vill, är ju lite rich bitch efter studenten.

2010-06-23 @ 06:15:20
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lo

jag veeeet! och när man går och shoppar tror man ju att budgeten börjar om för varje affär man får in i. Ba femhundra på första affären men sen när man går in i nästa tänker man att man kan köpa för femhundra där också... sen finns inga pengar kvar ;(

hehe så jävla maffia det känns om du ska låna ut massa pengar till mig! men det är lugnt asså jag kan låna från mig själv, är rich bitch på sparkontot!!! TACK ÄNDÅ! ska försöka få pappa att betala mina bussbiljetter

2010-06-23 @ 09:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0