Afw och afk

Seriöst är jag lite afk fast från världen alltså afw. Fast även afk.

Tentatider och jag lider
Sol i sinne men sitter inne
Eller nej det gör jag inte jag försummar tenty och fikar i "city". Alltså inte på Tynneredsfiket utan tillexempel i Haga. Lever urban life. Alltså det måste man lära sig, Tynnered är "stan" men det finns även "city". Satt dock inne nu ikväll/inatt och spelade Sims så blev Snape gravid med aliens för han blev bortrövad av ett UFO. Två jävla alienungar har han. Han bryr sig inte ett skit om dem och ba "hoppas de börjar på  universitet snart så jag slipper se dem" = fett mycket ambitionspoäng! Ungarna har inga poäng i "ordentlig" eller "trevlig" för han har inte uppfostrat. Det är jävligt kul. Fri uppfostran!

Har idag fått låna en mobil av Camilla så jag är glad över det! Fattar dock inte hur man gör har lyckats missa tre samtal och ställt in att det är 2007, kan inte ändra. Men lär mig nog om ett tag. Måste fixa så att det finns en ringsignal bara sen är jag fff (fit for fight). Ska börja blogga med bara förkortningar. Då tänker jag använda egna förkortningar så ska det finnas en ordlista man kan få på mail.

Kommentarer
Postat av: Sara Rais

Jag kommer förmodligen tappa suget då....

2010-06-01 @ 16:40:53
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lo

varför då? :O fattar ej problemet

2010-06-01 @ 17:33:17
Postat av: Sara Rais

om du använder egna förkortningar!

2010-06-02 @ 16:39:04
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

okej men ska nog inte göra det orkar inte uppfinna språket på nytt

2010-06-02 @ 22:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0