Huligan i Tynnered?

Här i Tynnered finns det två sportlag för ungdomar och vi har faktiskt fina fotbolls och basketplaner. Därför har jag tänkt starta upp en firma för något av dem men jag har jättesvårt att välja! De som finns är: Tynnered FF och Proletären BK
HUr kan man välja? Man måste ju älska båda!

Ellinors projekt: gå med i postkodlotteriet, gå med i RF. Hon vill säkert vara med i firman också. Huliganliv, typiskt Ellinor.

NU ska jag dra till grannarna och hjälpa dem att flytta, för här i da hoods hjälper man varandra. Obs att det inte gäller intellektuellt lågpresterande, de får fan klara sig själva. Tillexempel de 6.3% som röstade på SD i mitt distrikt och de 6.8% som röstade på SD i flyttgrannarnas distrikt. Fucktards, suck a fuck.

Observera att alla som man kan promenera till på max tio minuter är grannar.

Kommentarer
Postat av: hilena

jag röstar lätt för Proletären BK! Dels för de har snyggast namn (åååh jag vill spela i Proletäääären!!) och dels för att basket konkurrerar ut fotboll (antar att BK står för basketklubb riiiiiiiight?).

2010-12-11 @ 12:35:54
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lollo

Fast hur gärna vill man inte spela i Tynnereeeed FF då? Man älskar ju Tynnered.



asså tror att det står för basketklubb men det kan ju stå för bollklubb också?



SKitsvårt att välja!!!!



2010-12-11 @ 12:49:57
Postat av: Elin

Nog för att basketlaget har bästa namnet men fotboll är ju tha shit Lollo! Jag går med, på studs, om du startar upp en fotbollsfirma.

2010-12-11 @ 13:01:37
URL: http://elinastrid.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag tycker att båda är kul fast fotboll är ju mer kul att titta på! plus att det inte direkt är praxis att ha en firma till ett baksetlag.. tror att det blir fotbollen

2010-12-14 @ 23:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0