Flugan

Okej det finns en fluga som har bott här hos mig i cirka två veckor. Först tyckte jag att den var lite störig men vi lever numera sida vid sida. Den har alltis visat respekt när jag ska sova och liksom aldrig trängt sig på vid maten eller något sånt. I början så hade jag ofta fönstret öppen och så men den ville aldrig lämna bostaden och jag accepterade väl att vi bodde ihop. Whatever, det skadar inte mig? Men nu verkar det som att den plockat fram vagabonden i sig för den har börjat bli lite "dampig" så att säga, är i vägen hela tiden och typ muckar med fönstret (som numera är stängt, eftersom det är så jävla kallt). Jag känner att jag borde ge den friheten att flyga om den nu vill det. MEN, nu kommer problemet efter långt intro: det är ju betydligt kallare än för två veckor sedan och denna fluga vet inte om det? Den tror ju att det är som tidigare, dens livcykel med årstider och skit har ju fuckat ur! Jag tror inte att några flugor är vakna utomhus längre? Obs vad gör flugor på vinter? Jag tänker att de går i ide i typ... barken på ett träd? Så dilemmat är alltså, ska jag släppa ut den när den inte är anpassad i "flugvärlden" längre och kanske kommer dö pga värme/kyla psykosen eller ska jag behålla den här inne trots att den uppenbart är missnöjd?

Kära flashback hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: ellinor

ät upp den

2011-11-21 @ 21:36:26
Postat av: hilena

instämmer med föregående talare, haha

2011-11-22 @ 15:52:45
Postat av: Anonym

no way!!! tillaga i brödrosten?

2011-11-23 @ 16:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0