SKÅL!!!

Åh har haft en jättebra ölkväll med Camilla! Kom fram till att höstens trend = svårmod och dekadens/rödvin och the doors. Vi har varit på SKÅL (bästa stället)! Det finns en klocka där som står still så den står på kvart i nio jämt. Alltså hur bra känns inte det? Ska också inreda med något sånt! Jag gick dock in på toan när en kille stod och pässade för han hade inte låst dörren, alltså vem gör något sådant? Trodde han att han var hemma då? Jag brukar aldrig ens stänga toadörren när jag är hemma och pässar. Dock gör jag det på krogy. Fast den bästa är ju när man inte vågar tända lampan på toan för man vågar inte se i spegeln i det starka ljuset. När man tänker "ska jag tända? Näe, jag vågar fan inte" HAHAHAHA.
Ska lyssna på Bruce Springsteen - Dancing in the dark nu!!! Godnatt goingar!

Kommentarer
Postat av: Sara Rais

asså när vi såg t.p andra säsongen första gången?

Vågade fan inte toa på länge, trodde att jag skulle vara Bob.

Toan är läskig när det är natt så är det bara, men efter t.p är det ännu värre.

miss you!

2010-09-09 @ 22:31:03
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

jamen vem vågar? t.p är lika läskigt nu som första gången (typ). asså jag är inte den som utmanar bob. miss u 2 puss



fast!!när man tittar sig själv i ögonen i spegeln för länge så helt plötsligt vet man inte vem som stirrar på vem?

2010-09-10 @ 06:30:38
URL: http://aposteln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0