Saker jag gillar!!!

Har detekterat så mycket negativ subbenergi här på bloggy så nu ska jag göra något positivt! Live it, be it eller vad det var de gamla missbrukarna* sa

Saker jag gillar att göra (THE LOVE):

* Röka goa cigg
* Äta goa frukter tillexempel mangon
* Dricka själssvart kaffe vid bordet (ej i sängen det känns ostylat)
* Prestera saker

Jag ska sluta röka så mycke goa cigg men det är ändå viktigt att fortsätta älska cigg. Aaa ni vet ju själva!

Äre nån som kan något mer akademiskt ord för festa? Obs att jag inte orkar höra typ inmundiga festliga/alkoholhaltiga drycker etc, ni känner nog till det "stilistiska greppet".. vet ni varför då? - För att det suger!!! Var kul för ca ett liv sedan.

*alltså är så kul att bara "redan på de gamla missbrukarnas tid ansåg man att det fanns en inneboende moral i människan" etc. istället för "de gamla grekerna". Tänker mig att det är "göteborgsgubbar" på en svartvit film som super i hamnen och levde på tjugetalet. Alla idag ser upp till deras vishet. Hehe tänk reaktionen om man räckte upp handen på en föreläsning och bara... använde uttrycket följt av en seriös och/eller viktig poäng. Eller gu tänk om det inte blev någon reaktion alls?

Kommentarer
Postat av: Elin

"Slå runt" känns ju som ett bra begrepp!

2010-09-06 @ 18:28:48
URL: http://elinastrid.blogspot.com
Postat av: lollo

den är bra! gillar även "vara vild" och "roa sig".

2010-09-06 @ 19:53:29
URL: http://aposteln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0