Pinsam sjukdom

Alltså gu den här sjukdomen är t.o.m pinsam! Obs att det ej är hiv, det är någon skabbig förkylning. Seriöst, hur skabbigt att vara sjuk? WAY!
Pinsam 1. På föreläsning idag och jag bara sitter och hostar och stör, alltså det låter som att jag ska föda en alien ur munnen. FAN, jag bara förstör jämt ;(
Pinsam 2. Kompis som aldrig varit här tidigare kommer över och ser alla gamla muggar och halstablettspapper överallt samt att det antagligen även luktar sjukdom. Nu vill hon säkert aldrig mer komma hit ;(
Pinsam 3. Säger "käften" till mig själv när jag hostar. Det kommer automatiskt ;(
Pinsam 4. Att jag outar min svaghet samt skuldbeläggande av egen person på bloggy ;(

Näää vill hellre vara full nu! Är så svag att det räcker med en liten sup. Nä skoja, ska ta en shot stark oboy och bara spela sims! Idag på sims ska ingen få uppfylla sina ambitioner. Bara uppfylla farhågor.

Imorgon har jag äntligen tvättid! Det var ca tre veckor sen sist. Skiter egentligen i vad jag har för vardagskläder men längtar efter bra underkläder. Alla bra får ju spendera sitt liv i tvättkorgen. Man tar dem direkt när de är tvättade och sen måste man lägga dem i mörka tvättsäcken igen. De får aldrig vara i garderoben. Känner även starkt behov av ny jacka! Ska spendera imorgon som straff och belöning för sjukdomen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0