Lindsay from USA

Hehe hej jag har lurat alla! Jag ba jag heter lindsay och kommer från Maine i Usa. Först kom jag från bara random usa men alla ba: var i usa, whats it like? jag ba........... vet ingenging, så jag kommer från maine. Då visste alla andra ingenting längre! Fanns inga svåra frågor kvar för ingen vet vad det är HAHA SUCKERS! Hämtade inspirATIon från filmen ciderhusreglerna och twin peaks och 9/11

"it'll take me about five hours to get to new york city, with no traffic that is. If its rushhour it will take two days"
Alla ba... "ååå jobbigt!" men tyckte ändå att det var rimligt

Sen en kille ba: har du fixat det där med din tröja ännu? (asså hade rövin på hela tröjan)
jag ba: asså jag är från usa fattar inte svenska
han ba: vi pratade innan du kom från usa..........................dessutom pratar du svenska nu

Någon har askat i min bh... Asså va så pinsamt jag träffade en klasskamrat och jag ba: v"i kan bara prata engelska nu för annars fatttar alla att jag har ljugit hela kvällen!" hon ba: "asså du är så jävla sjuk i huvet, älskar det "man ba:--------------------tack hoppas du tycker samma när du är nykter, säg inget till nån........ shhhhhhhhhh!

hälsningar från er lindsay

Kommentarer
Postat av: Elin

Fan vad jag saknar dig :)

2010-09-12 @ 07:59:06
URL: http://elinastrid.blogspot.com
Postat av: Anonym

hahah fyllosauro-syster. vi borde göra om 'et när jag kommer till götet, jag vill också va från usa!! (eh vem vill (på riktigt)?) när kommer jag till göteborg? förresten går det inte så bra, det där med att skicka ditt brev... glömde ta med kuvert från viken nu... måste till stan o köpa nåt fint brevpapper, men VEM HINNER!?!?!??!?!?!? fuuuu

2010-09-12 @ 12:37:33
Postat av: hella

(postat av: mig, vf försvann mitt namn?) :'(

2010-09-12 @ 12:38:09
Postat av: lollo

men jag saknar dig med! kan du inte komma och mingla i göteborg snart!?

2010-09-12 @ 12:55:20
URL: http://aposteln.blogg.se/
Postat av: lollo

Ja Hilena, NÄR KOMMER DU TILL GÖTEBORG? (du kan heta Kim kelly och vara en psychopath!!)



ta en paus från plugget och bara lev lite!!! dagens tips!

2010-09-12 @ 13:00:02
URL: http://aposteln.blogg.se/
Postat av: hilena

just nu tar jag en paus från livet o pluggar lite... det suger. "pluggar". med spotify, facebook och diverse bloggar som sällskap.

2010-09-12 @ 15:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0