Leva livet

Hejhej vi skulle presentera varandra i skolan förra veckan och min kamrat frågade vad jag hade för intressen. Jag sa att jag inte hade några intressen, i princip existerar jag bara för existensens skull (bitterhet och svårmod). När hon skulle presentera mig sa hon inför klassen att min intressen var... "leva livet". Jag skämdes ihjäl. Alla måste ju trott att jag hade sagt så.

Ska till Ellinor och myza ikväll! Ska även bjuda på vin men hon dricker inte rödvin!!! AZZÅ!!! Får köpa nått vitt piss istället som är billigt och starkt. Skiter i smak om det ska gälla vitt. Obs att jag vägrar Villafranca! Det är enda kravet. Dricker alltid hellre blod än piss! Har kommit fram till att jag inte heller gillar rosevin. Asså vem är jag?

Kommentarer
Postat av: hilena

de uppfattade dej nog bara som "vild".. eller som nån jävla kärring som tror att hon "lever la vida" xD

2010-09-09 @ 20:43:20
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: Maria

LOLLOOOO

här är en present

http://www.youtube.com/watch?v=Jctv_NyWgmw&feature=related



cirkus 2½min in i filmen, tror du kommer gillart!!1

2010-09-10 @ 02:40:59
Postat av: lollo

hilena: asså vilket som helst av alternativen är ju pinsam



maria!!!!: det var den bästa presenten ever! guu vad jag har intresserat mig för glasknoppen! att fler än vi tycker att det är "en klassiker"? hehe senare i intervjun när virtanen ba: en fråga till från AUTISTERNA. man ba hahahhahah

2010-09-10 @ 06:10:17
URL: http://aposteln.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha jag veet jag blev helt glad när jag såg det, fan för katrin som slängt sitt arkiv! Men stig verkade fett störig, tyckte han förtjänade att tappa glasknoppen, lite roligt att han vart förbannad på torsten i 8år bara för torsten var en cockblocker, snacka om att aldrig få ligga.

2010-09-11 @ 15:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0