HP i HP

Gillar att bygga upp en aggression under dagen och sedan bara explodera. Har tillexempel gjort det idag!

Gissa vad jag såg på hyllorna för körslitteratur på Ub förut? Harry Potter!!! Måste få veta vilken körs man ska gå för att få ha det som läsning. HP i HP = Högskolepoäng i Harry Potter

Annars då? Jo jag sitter här och duger som jag är antar jag. Hatar att göra det. Är man inte i en förändringsprocess så är man ju fan en zombie. Intressen: kolla på reportagefilm, gärna något om nollor med tragiska livsöden/tragiska hjärnor. Har lite förtryckta Elektrakomplex och tycker att carpe diem är ett fantastiskt motto! Ååå de små glädjeämnena i vardagen <3 tillexempel chipsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0