Dagens fynd

Eftersom jag inte kan ladda ner så sitter jag och beställer CD-skivor från bibliotek i hela Sverige så att de ska skicka mina valda skivor till Frölunda kulturhus. Sen ska jag rippa in alla i datorn! Hahah att min mediaplayer börjar rippa mer automatik så fort man sätter in en CD i läsaren? Älskar hur min dator förstår mig. Har gjort många bra fynd idag!

Övrigt idag: ska ha hemkväll  för jag laddar inför imorgon: BOKMÄSSA DAGTID! KAOSPARTY KVÄLLSTID! HURRA! Just det måste googla hur man rengör en laptop! Älskar när man googlar hela frågor och inte bara nyckelord. Har spillt pastasås på "andningshålen". Det gick till såhär: jag satt och åt framför datorn sen såg jag något roligt och skrattade i huvudet men kroppen bara var tvungen så det blev skratt och så dreglade jag och sen fick jag ingen luft så jag (gu det här är äckligt!) HOSTADE rakt ut. Det bara fög rakt ner på datorn. Jag borde ju bo på hem där någon kan ta hand om mig.

--------
-------.................
.................
--------........ (ej något på morsespråk, ville bara dekorera lite fint i fula bloggy)

Kommentarer
Postat av: ellinor

ÄCKEL

2010-09-25 @ 21:51:58
Postat av: lollo

amen vet!!!!!!!

2010-09-26 @ 22:07:45
URL: http://aposteln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0