Då kan ju du sitta här med din diskbänksrealism och vara rimlig!

Så störigt när man har bakfullhet trots att själva fyllan var lame. Missförstå mig inte, den var ball också! Men såhär, jag har ändå ambitioner för mina fyllor.

Igår var det fest här i Tynnered hos några nya Tynneredare! Alltså det är det bästa med Tynne, att alla vill bo och vara här + att det är så satans vackert!!! Tror snart att mina drömmar om att se FT som "stan" går i uppfyllelse. Då ska man alltså ta cykeln bort till Frölundas nattklubbar och barer när man "går ut". Eventuellt måste jag driva frågan hårdare men känner att jag ändå byggt en stabil grund. Stadsdelspatriotism 1.0

Har en ny lek man kan leka på fester: att bestämma sig för att driva en orimlig fråga och argumentera övertygat för den (det provocerar nästan alltid när någon är verklighetsfrånvänd). Obs man får inte vara för ivrig då kan någon genomskåda att man "trollar". Alltså älskar det uttrycket. Till exempel så kan man vara antiparlamentarist och ifrågasatte själen hos de som byter utopi mot realism.

Har äte ÄGG idag!!! Har också hämtat tillbaka min dinosaurie "Tynnered Rex" från min granne, den har liksom varit där i en vecka ;( Nu kan jag inte bestämma mig för var den ska stå. I duschen? I kylskåpet? Det måste vara överraskande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0