Älskar när man är full... i fan

Orkar ej:

* Killar som pluggar vid Handelshögskolan
* Killar som pluggar vid Chalmers

Vill bara ha GU-killar nu! De andra vill aldrig prata vetenskap (för deras studier är så jävla IRRELEVANTA!). Men GU-studenter är typ alltid relevanta. Fast de får inte tycka för mycket samma som mig det är inte kul. Om jag vill träffa någon som är som jag så hade jag stannat hemma och pratat med spegeln.

Ok ska förklara det med att vara Lindsay from USA; det är så kul när svenskar ska berätta saker om Sverige!

Exempel:
Lindsay: What is Denmark?
Random: It is.....öööööööööööööööö, kind of.. Sweden
Lindsay: It is? Like a county in Sweden or what?
Random: ööö like.. yeah, well, YES.

Han var trög. Fast gjorde bort mig när han pratade svenska med sin kompis och jag deltog i samtalet.. fast på engelska. Men ingen av dem märkte något haha! Säger ju det, jävla Handelskillar.

Täffade dock en som ville leka, han ba "Okej då heter jag Bruce, nu minglar vi!!!" Han hade ju humor... Bruce. Som att heta Stig. Nästa gång ska jag heta Chrystal. I efternamn: Meth

Kommentarer
Postat av: helena

haha jag fnissar. så jävla efterblivet. ska fråga svenskarna vad "moomin-valley" är för nåt. och om alla förlorar oskulden vid 13 års ålder här. vill också heta ett wordplay... typ Holly Wood

2010-09-12 @ 15:26:29
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lollo

ja kul att höra någon beskriva mumindalen! + vad karaktärerna heter på engelska. ok holly fint namn!

2010-09-13 @ 17:54:49
URL: http://aposteln.blogg.se/
Postat av: helena

typ snorkmaiden är den enda jag kan på engelska. ah men holly är ju nästan mitt svenska namn, så det blir la bra. eller va sägeru chrystal?

2010-09-13 @ 18:23:45
Postat av: lollo

tror att snusmumrik heter typ "snufky" eller nååå! om du sägere så holly.

2010-09-14 @ 00:10:25
URL: http://aposteln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0