ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååå the love!!

Idag röstar jag på... FI! ÄLSKAR MINA SANNA INTRESSEN OCH DE SOM REPRESENTERAR DEM! Jag älskar alla medsystrar och solidariska män!!! Jag älskar mitt beslut och mig själv.

Hatar blockpolitik! Jävla antidemokrati by deafult. Inser dock att det parlamentariska läget är osäkert och desperat så jag kan ju förstå utvecklingen; att även den blir desperat. Men sympatiserar ej och kan av respekt för mig själv inte rösta på något av riksdagspartierna, då jag inte har någon respekt whatsoever för dem längre.

Kommentarer
Postat av: Maria

(Y)

2010-09-19 @ 18:49:05
Postat av: hilena

vill spy. säger som "the bigshots", ingen vann igår natt. men jag är glad att du röstade för jämställdheten lollo, och Shallin lämnade mycket mogna och ansvarsfulla kommentarer igår efter förlusten tycker jag

2010-09-20 @ 09:08:06
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lollo

dock ska det blir mycket intressant att se vad reinfeldt hittar på. MP är ju uppenbarligen inte intresserad av att arbeta med dem.

2010-09-21 @ 14:59:07
URL: http://aposteln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0