Lust for life > allt

Amen bästa skämtet ikväll:   

- vad sa dart vader till luke skylwalker?
- jeeeee daaaj!*

Plus att jag totally ser ut som Stacy Peralta om jag har keps, det är inte bara jag som tycker det! Ska ofta bära keps. Asså inte att det är ett skämt utan mer en intressant sak att notera.

Dock att jag ba; ska hem och göra mannagrynsgröt istället för att klubba på klubbar ikväll och karro ba: asså hur kan du alltid ha så mkt mjölk hemma?

Amen man vet ju inte. Mjölk bara är.

* = "ge dig!" på göteborska

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, asbra skämt!



Ellies skämt: Det var en gång ett mönster, hon hette Rut.

Eh? Haha

2010-10-24 @ 15:58:47
URL: http://elinastrid.blogspot.com
Postat av: lollo

"Vad skulle du göra om du såg en hajfena röra sig tvärs över golvet?"

2010-10-28 @ 14:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0