Drömmar om politiska mord

Ministrar jag spyr över för att de sitter en mandatperiod till:
Statsminister Fredde R (obviously en jävla pile of shit + psykopat, jag efterlyser giljotinen ASAP!)
Utrikesminister Calle Balle B (mördare + oetisk jävla kapitalist och kapitalistknullare)
Biståndsminister Gunilla C (kan ingenting om det område hon sägs representera + hatar fattiga)
Jämställdhetsminister Nyamko S (arbetar... inte. Alls. Tänkte säga passivt men alltså nej hon gör nog INGENTING, förutom att uppmana "inkompetenta" kvinnor att sluta vara det. EXTRA EXTRA! är INTE feminist enligt egen utsago)
Utbildningsminister Janne B (Det största jävla svinet i hela regeringen! Finns ingen jag känner så mycket avsky för som för Jan! Har tyvärr för fattigt ordförråd för att beskriva detta brinnande hat. Men om han får veta det om mina brister i svenska språket så är det kört, så säg inget)

Det var det viktigaste men inte det hele... men atteeee. Är ARG nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0