Detektivarbete

Vet du vad som är så störigt fast man får skylla sig själv? När man ska ta en film man gärna vill se och öppnar fodralet och där ligger en helt annan disc! Så söker man spåret bakåt och ibland tar det flera fodral innan man hittar rätt. Då stör man sig på sig själv, men minns hur bekvämt det var för stunden att bara stoppa undan discen i random tomt fodral. Dock att det känns lite Sherlock Holmes så har man tid att leta efter saker som någon gammal vaktmästare kan det faktiskt vara lite spännande.  Igår skulle jag se OZ som "godnatty" och öppnade fodralet och där ligger.. Scarface! (att jag "tema-kollat" tidigare? tema: kriminalitet). Då sökte jag mig givetvis till Scarface fodralet för att se ifall OZ discen låg där. MEN, jag finner att det är tomt! Dead end! Inte ett spår ;(

Tur då att jag har dubletter av första säsongen så jag går helt enkelt och rotar i "ge bort-påsen" och plockar fram discen. Obs att jag har en sån påse, den får man komma och gräva i om man vill. Där finns bla  säsong 1 av OZ (halva, eftersom jag tog ena discen), säsong 3 av OZ (hela), några böcker som jag aldrig tänker läsa igen och lite fula kläder. Välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0