Åt helvete med positivt tänkande

Blir så jävla provocerad av livet! Dock att jag inte är en utagerande person (vulgärt samt infantilt) så jag ska inte skrika åt människor eller vandalisera de offentliga och kollektivt ägda samhälleliga inrättningarna, exempelvis.. inte fan vet jag, skolor? Vad mer kan man slå sönder om man är en bokstavsperson? Typ busshållplatser. Aja oviktigt för det handlar inte om mig jag är inte sån.

Ska istället gå på fest och ha kul! Ska vända all denna aggressivitet till något positivt! (Eh vem fan gör nåt sånt?) Åt helvete med att embrace tragiken jag är väl för fan inte sinneslö. Näe är jag fan inte, men snart ska jag vara full.

Kommentarer
Postat av: ellinor

ja igår var du fan tjurig! men nu får du supa då kan du väl åtminstonde vara glad?

2010-10-23 @ 20:36:35
Postat av: lollo

asså vi träffades väl inte ens igår? IDDI!

har dock varit gla' ida'!!!!!!!!!!!

2010-10-23 @ 23:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0