Mina sorger

Alla dessa dagar.. (namnet på Carl Bildts bloggy, jag tänker det alltid med en suck efetråt, som att han är helt uppgiven). Fast vill inte prata om hans bloggy den suger.

Läste för ett tag sedan att några lyckliga få ska få resa till Mars! Sen ba: haken är att man aldrig kommer tillbaka. Känner lite att the pros vinner över the cons. Haken med att vara en random här på jorden är ju att man aldrig kommer ut i rymden! Det är en av mina stora sorger i livet, att jag inte får uppleva rymden. En annan stor sorg är att det finns färger som människor inte kan se. En tredje är när man får upp bilder av perfekta plagg i huvudet och sen finns de inte i verkligheten.

Kommentarer
Postat av: Sara Rais

jävla aspberger.

du har fan det, har snart alla bevis.

2010-11-24 @ 18:54:41
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag ansluter mig i sorgen om färgerna.

2010-11-25 @ 17:07:45
URL: http://elinastrid.blogspot.com
Postat av: lollo

vad var det som var asperger med detta? kan ej förstå. förresten håller elin med om en sorg, som du kan se

2010-11-25 @ 23:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0