Miljöombyte

Tjena era gamla häxer!!!

Jag ska åka till L to the K to the P to the motherfuckin G imorgon. Insåg häromdagen att jag förfan inte lämnat Göteborg sedan första veckan i juni! Det är nästan ett halvt år.. helt jävla incestuöst med andra ord. Jag bortser från mina otaliga resor över Skagerack?/Kattegatt? (vilket vatten finns här egentligen?) till Danmark eftersom det inte var fast mark under mina fötter någon gång. Ska bli gött att andas ny luft!

Har en läskig "vad skulle du välja" så här vid Halloween, okej här är den:
Vad skulle du välja av att du går hem från spårvagnen mitt i natten så står det en skummis vid ett träd i kastanjeallén och du blir rädd såklart. Sen när han vänder sig mot dig så är det ett av monstren i instängd? Eller att du är på bio i största salongen på Bergakungen och råkar somna och sedan när du vaknar är du helt ensam och Regans ansikte är på hela duken och hon pratar med dig?

Kommentarer
Postat av: hilena

jippi! vi ska öööla å så!



neeej gu va läskigt. kan inte välja :( liksom.. monster som skriker och tänker äta en.. eller djävulen. nee för läskigt! väljer att leka i mörkret med Alessa istället.

2010-11-01 @ 19:13:09
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: Ellinor

jag hade valt kniven genom huvet - döden

2010-11-01 @ 20:57:09
Postat av: Elin

Får man välja att bli instängd i en gruva i en månad? Isåfall väljer jag det.

2010-11-02 @ 00:07:08
URL: http://elinastrid.blogspot.com
Postat av: camilla

Ja just det ja,du har redan åkt!Hade tänkt att föreslå en öl(eller 2....eller 3)innan vi lämnade Götet men vår tid kommer nog:)



Ha så skoj!!!!puss

2010-11-04 @ 09:56:11
URL: http://badluckfistfuck.blogspot.com
Postat av: lollo

ni är så rädda allihopa!! HAHAHAHA! fast det är jag med ;(



och camilla, nu är jag tillbaka i Götela, är du? Är aldrig svår på en öl (eller 2...eller 3).

2010-11-09 @ 10:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0