La belle et le bete

Har aldrig blivit så chockad! Idag lånade jag Skönheten och Odjuret för att titta på. Allt var som vanligt först. MEN efter ett tag är det massa scener som är.. nya? Och en skitdålig låt och nåt jävla tjafs om att la Belle och le Bete läser Romeo och Julia. Är jag wicked eller är detta nytt? Fick chock. Är inte konservativ men det var liksom inge bra.

Förresten, sugen stämning mellan gamle tokige Morris och mrs Potts där på slutet............



----------
Alltså nä måste sova nu för jag ska gå till sjöss imorgon. Börjar dock känna att detta med att jobba "interfers" lite väl mycket med mitt liv. Gillar dock att man får cashy för att sälja sitt liv på detta sätt. Eller alltså, jag gillar att få cashy, gillar inte så mycket de snedvridna proportionerna mellan cashy och sålt liv. Godnatt

Kommentarer
Postat av: hilena

amen på de nya restaurerade dvd-versionerna tar de med de bortklippta scenerna. så äre på min ariel-dvd med (haha nöd-dubbningen på svenska alltså...) men jaa, den där "we'll be humans again"-låten verkar fett non-awesome :(

2010-11-26 @ 06:45:15
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lollo

amen den sög asmkt! och typ belle ba: kan du inte läsa? och bete ba: jag kunde läsa..men det var förr!



obs att de sjunger att de varit förtrollade i tolv år i skitlåten.. och odjuret är tjugoett.. alltså var han nio när han avvisade den gamla fula gumman (nasty bitch) hur känner du inför det?

2010-11-27 @ 09:22:32
Postat av: hilena

men guuuu!



asså jag känner ungefär likadant som inför att ariel och törnrosa är 16 år när de gifter sig. och snövit är typ 14 har jag hört. man ba.... pedofili genomsyrar allt klassiska sagor

2010-11-27 @ 09:30:47
Postat av: Anonym

alla* klassiska sagor, hellooo

2010-11-27 @ 09:31:11
Postat av: Sara Rais

Tjejerna är fräschast i den åldern hilena, vi inklusive dig är bara gamla haggor ;)



Lollo din version verkar suga.

2010-11-27 @ 12:36:52
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

tycker det är fett weird! men vad gör de hela livet liksom? för de går ju inte i skola eller tränar till yrke. fast alla är ju prinsessor iofs. utom belle men hon blir ju det sen.



obs att det inte är "min" version!!! men true, det förstörde fan min filmupplevelse denna gång.

2010-11-27 @ 15:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0